In dit nieuw bouw- en verbouwprogramma op Play 4 nemen familie, vrienden, buren en zelfs vrijwilligers het huis onder handen van een gezin dat een zware tegenslag heeft gekend. Een lach en een traan zijn alvast verzekerd.

INTERNATIONAAL SUCCES

Het nieuwe tv-programma in Vlaanderen is afgeleid van een internationale succesreeks “Extreme Makeover Home Edition”. De reeks was al in dertien landen te zien, van Amerika over Brazilië tot in Roemenië. In de Verenigde Staten zijn ze inmiddels aan hun tiende seizoen toe. Daar haalde het programma op zijn piekmoment maar liefst zestien miljoen kijkers. Je kent vast en zeker de slagzin van het publiek tijdens de onthulling van elke nieuwe woning: “Move that bus!”

HET CONCEPT

Een familie die het moeilijk heeft omdat ze de tijd, het geld of de mogelijkheid niet heeft om hun huis te verbouwen tot hun droomwoning, kan binnenkort rekenen op de hulp van de sympathieke presentator James Cooke en zijn team. Elke familie die deelneemt aan het programma heeft een hartverwarmend verhaal te vertellen of een grote tegenslag te verwerken gekregen. Hun vrienden, buren en familie willen hen – letterlijk en figuurlijk – een handje helpen door zelf de handen uit de mouwen te steken.

Bij Play 4 zijn ze ervan overtuigd dat dit een aangrijpend verbouwprogramma zal worden. Ze kunnen alvast rekenen op het enthousiasme waarmee de vrienden, buren en familie erin vliegen, het warme hart van presentator James Cooke én de gulheid van de sponsors, zoals BIOFILL bijvoorbeeld.

TROTSE SPONSOR VAN HET PROGRAMMA

BIOFILL engageert zich dagelijks voor een beter milieu, met deze mogelijkheid kregen we ook de kans om op persoonlijk vlak ondersteunend te werken. Geert Vandereet en Jacques Geense stellen dat deze deelname ook de warme familieband binnen het eigen bedrijf goed weergeeft en hopen een voldoende bijdrage te hebben geleverd!

BIOFILL IS TROTSE SPONSOR VAN EXTREME MAKEOVER VLAANDEREN

In dit nieuw bouw- en verbouwprogramma op Play 4 nemen familie, vrienden, buren en zelfs vrijwilligers het huis onder handen van een gezin dat een zware tegenslag heeft gekend. Een lach en een traan zijn alvast verzekerd.

INTERNATIONAAL SUCCES

Het nieuwe tv-programma in Vlaanderen is afgeleid van een internationale succesreeks “Extreme Makeover Home Edition”. De reeks was al in dertien landen te zien, van Amerika over Brazilië tot in Roemenië. In de Verenigde Staten zijn ze inmiddels aan hun tiende seizoen toe. Daar haalde het programma op zijn piekmoment maar liefst zestien miljoen kijkers. Je kent vast en zeker de slagzin van het publiek tijdens de onthulling van elke nieuwe woning: “Move that bus!”

HET CONCEPT

Een familie die het moeilijk heeft omdat ze de tijd, het geld of de mogelijkheid niet heeft om hun huis te verbouwen tot hun droomwoning, kan binnenkort rekenen op de hulp van de sympathieke presentator James Cooke en zijn team. Elke familie die deelneemt aan het programma heeft een hartverwarmend verhaal te vertellen of een grote tegenslag te verwerken gekregen. Hun vrienden, buren en familie willen hen – letterlijk en figuurlijk – een handje helpen door zelf de handen uit de mouwen te steken.

Bij Play 4 zijn ze ervan overtuigd dat dit een aangrijpend verbouwprogramma zal worden. Ze kunnen alvast rekenen op het enthousiasme waarmee de vrienden, buren en familie erin vliegen, het warme hart van presentator James Cooke én de gulheid van de sponsors, zoals BIOFILL bijvoorbeeld.

TROTSE SPONSOR VAN HET PROGRAMMA

BIOFILL engageert zich dagelijks voor een beter milieu, met deze mogelijkheid kregen we ook de kans om op persoonlijk vlak ondersteunend te werken. Geert Vandereet en Jacques Geense stellen dat deze deelname ook de warme familieband binnen het eigen bedrijf goed weergeeft en hopen een voldoende bijdrage te hebben geleverd!

Menu